Khamis, 13 Jun 2013

NOTIS MESYUARAT AGUNG PERWAKILAN TAHUNAN KGMB KALI KE-45

Notis Mesyuarat Agung Perwakilan Tahunan KGMB Kali Ke-45 telah dikeluarkan dan makluman mengenainya telah dimasukkan ke dalam BERITA KGMB Terbitan 2013 yang telah diedarkan kepada semua ahli melalui pos.

Berikut adalah petikan daripada Notis tersebut:

Mesyuarat Agung Perwakilan Tahunan KGMB Kali Ke-45 akan diadakan pada:
Tarikh : 29 Jun 2013 (Sabtu)
Tempat : Kuala Lumpur International Hotel (KLIH)
Perwakilan KGMB 2013/2014 dijemput hadir. Mana-mana perwakilan yang tidak dapat hadir tidak boleh diganti.

2 ulasan:

  1. Saya berhajat untuk membuat pinjaman dengan koperasi di mana boleh saya rujuk pembayaran balik?

    BalasPadam
  2. bila mesyuarat agung kgmb akan diadakan?. saya terbaca dalam portal di sk peremba iaitu sekolah saya mengatakan ada mesyuarat agung di dewan btpn alor setar pada 31 mei 2014, maka saya pun pergilah. malangnya tiada. mungkin saya tersilap kot.

    BalasPadam